קמפיינים של אפליקציות

אם אתם מקדמים אפליקציה, שלכם או של לקוח – גוגל אדס היא בהחלט פלטפורמה ששווה לנסות על מנת לעודד את קהל היעד להתקין את האפליקציה שלכם. מרגע שהגדרתם אותו, הקמפיין יפעל ברשת החיפוש,‏ ביוטיוב, בגוגל פליי, באפליקציות ובאתרים ברשת המדיה לנייד.

“קמפיין אוניברסלי לאפליקציה” הוא קמפיין מאוד פשוט וקל להקמה וכמעט שאינו דורש תפעול, שכן מדובר למעשה בקמפיין אוטומטי. אתם מגדירים יעד לקמפיין (מומלץ קמפיין נפרד לכל יעד), מחיר יעד להתקנה, מנסחים מספר שורות טקסט ומוסיפים תמונות ו/או סרטונים, והמערכת מבצעת סבב בין המודעות ומתאימה את הצעות המחיר באופן אוטומטי כדי להשיג את מספר ההתקנות הגדול ביותר.

החלק החשוב ביותר בעבודת מנהל הקמפיין הוא בבחירות הטקסטים, התמונות והסרטונים שירכיבו את המודעה. הקדישו זמן לחשיבה על קריאטיב וניסוח.

שימו לב שחייבים להקים קמפיין נפרד לאנדרואיד וקמפיין נפרד למכשירי ios.

קמפיינים בגוגל
בחירת סוג קמפיין

לקוחות חדשים או שימור לקוחות קיימים

בשלב ההגדרות, המערכת תבקש מכם להחליט האם אתם מעוניינים בהתקנות חדשות או שאתם מעדיפים להתמקד בלקוחות שכבר יש להם את האפליקציה והמטרה שלכם היא להניע אותם לפעולה בתוך האפליקציה.

בחירת יעד
בחירת יעד

חייבים לבצע מעקב המרות

על מנת שהקמפיין יעשה לעצמו אופטימיזציה ויפעל בצורה מיטבית, חייבים לבצע תיעוד ומעקב המרות. אם הוא לא רואה המרות – הוא תקוע וזז נורא לאט (כי אין לו בסיס מידע שממנו הוא יכול ללמוד ולשפר ביצועים).

המרות באפליקציות יכולות להיות שונות ומגוונות, לדוגמא – הוספת לעגלה, פתיחה ראשונה, רכישה, צפייה בפריט ועוד. כל ההמרות האלה קיימות באופן אוטומטי בחשבון הפיירבייס (firebase) שלכם, ונתונים לגבי התנהגות משתמשים באנדרואיד קיימים גם בחשבון ה google play שלכם.

המטרה שלכם היא לגרום לכך שכל הנתונים לגבי המרות, יופיעו בחשבון האדוורדס שלכם. אלו הפעולות שצריך לבצע:

  1. לקשר את חשבון האדוורדס לחשבון הגוגל פליי שעליו רשומה האפליקציה, ובכך סגרתם את הסיפור לגבי המרות במכשירי אנדרואיד.
  2. על מנת ליבא המרות הקשורות למכשירי ios, יש לקשר את חשבון הפרסום גם לחשבון הפיירבייס שאליו משוייכת האפליקציה.
  3. יש להוסיף לאפליקציה שנמצאת בפיירבייס את ה ID שלה מתוך ה – app store
  4. לגשת לחשבון האדוורדס, ולבצע ייבוא של המרות מתוך הפיירבייס.

מצאתם טעות? חושבים אחרת? אשמח לשמוע 🙂

סגירת תפריט