הקמת ערוץ יוטיוב בקלות ובמהירות

אז למה לי ערוץ יוטיוב עכשיו? אם אין לכם או ללקוחות שלכם ערוץ יוטיוב עדיין, אז אין יותר מתאים מקורונה טיים להקים לעצכם אחד! 

שיווק באמצעות סרטוני וידאו הוא אחד הענפים הבולטים והמעניינים של שיווק דיגיטלי, וניתן היום ליצור סרטונים בקלות ובמהירות ולקדם אותם בשלל אמצעים כמו – פרסום ממומן או קידום אורגני ביוטיוב, קידום בפייסבוק ואינסטגרם ואפילו בפלטפורמות כמו אאוטבריין וטאבולה. ניתן לצבוע קהלים שצפו בסרטונים ולטרגט אותם בהמשך עם הצעות מכר ממוקדות יותר. השתכנעתם? אז קבלו מדריך קצר שיעזור לכם בשלב הראשוני והתחלתי של יצירת הערוץ. מתחילים!

שלב ראשון - מי הבעלים של הערוץ?

אז כמו כל הנכסים של גוגל, גם ערוץ יוטיוב נדרש להיות משוייך לחשבון ג'ימייל. אם אתם מקימים ערוץ ללקוח ולא לעצמכם – הקפידו להקים את הערוץ על חשבון הג'ימייל של הלקוח ולא על שלכם. כך הוא יוכל להמשיך ולנהל את הערוץ גם אם וכאשר תיפרדו.

שלב שני - איך ניצור את הערוץ?

על מנת ליצור את הערוץ שלנו, ניגש להגדרות ונלחץ על "יצירת ערוץ חדש"

שלב שלישי - מה יהיה שם הערוץ?

ברירת המחדל לשם הערוץ היא שם בעל החשבון. במידה ונרצה לתת לערוץ שם אחר – למשל שם המותג או העסק שלנו, ניתן לשנות את השם במסך הזה. הקמת ערוץ מותג יאפשר לנו גם לתת הרשאות למנהלים נוספים בחשבון.

שלב רביעי - איך נעצב את הערוץ?

על ידי לחיצה על "התאמה אישית של הערוץ", נגיע לאזור בו ניתן להעלות תמונת באנר רוחבית שתוצג בראש הערוץ וכן להעלות תמונת פרופיל / אייקון שיוצג בצמוד לסרטונים.

מאחר והתמונת הבאנר תראה שונה במחשב, טלפון וטבלט, מומלץ להעלות תמונה גדולה.

אל תוותרו על כתיבת תיאור לערוץ

מהו הסטודיו ליוצרים?

מאזור הסטודיו ליוצרים מתאפשרת גישה נוחה להגדרות הערוץ כולל מתן הרשאות ניהול, לאזור האנליטיקס של יוטיוב שכולל מידע חשוב אודות הצפיות בכל אחד מהסרטונים, ניהול תגובות, כתוביות, הגדרת פלייליסטים וכמובן  – העלאת סרטונים או שידור לייב!

Youtube Creator Academy - ערוץ המדריכים של יוטיוב

כאן תוכלו לצפות במדריכי וידאו חינמיים לגבי הקמת ערוץ יוטיוב, פרסום והגדרת החשיפה של הערוץ ואפילו איך לעשות ממנו כסף.

קישור למדריך הרישמי של גוגל להקמת ערוץ יוטיוב – ממש כאן

אין לכם סרטון

ממש בימים האחרונים, וכחלק מהמאמצים של גוגל ויוטיוב לעזור לעסקים בתקופת הקורונה, הם השיקו בביתא כלי חדש וסופר מגניב, שמאפשר ליצור סרטונים שיווקיים ממש בקלות על מנת לפרסם אותם ביוטיוב. 

קישור לכלי – כאן

קישור למדריך הרישמי של גוגל להקמת ערוץ יוטיוב – ממש כאן