בלוג שיווק דיגיטלי

consumer journey

איך אנשים מחליטים מה לקנות? התשובה לשאלה איך אנשים מחליטים מה לרכוש נמצאת ב”אמצע המבולגן” של המסע הצרכני זוהי הכותרת למחקר מרתק שגוגל פרסמה לאחרונה,

פרסום בטיקטוק

טיקטוק לעסקים – TikTok For Business

TikTok For Business – פרסום בטיקטוק למי שתוהה מה זה טיקטוק בכלל, אז כמו שהם מגדירים את עצמם בדף הפייסבוק שלהם: TikTok is the leading destination

הקמת ערוץ יוטיוב

הקמת ערוץ יוטיוב

הקמת ערוץ יוטיוב בקלות ובמהירות אז למה לי ערוץ יוטיוב עכשיו? אם אין לכם או ללקוחות שלכם ערוץ יוטיוב עדיין, אז אין יותר מתאים מקורונה

google-search-console

סוגי שגיאות ב Google Search Console

סוגים של שגיאות בדוח כיסוי ב Google Search Console דוח הכיסוי ב GSC מספק לנו מידע לגבי תוצאה הסריקה והאינדוקס של עמודי האתר שלנו. באמצעותו ניתן

גוגל תג מנג’ר למתחילים

Google Tag Manger למתחילים הפוסס שלפניכם מבוסס על סדנה שהעברתי כמה פעמים למתחילים בעולם השיווק הדיגיטלי מהו Google Tag Manager? GTM הוא tag management system

checklist seo

דרישות SEO בבניית אתר חדש מתחילים לבנות אתר חדש? שתפו את צוות המתכנתים ברשימת הדרישות שלנו כאחראים על קידום האתר בגוגל, וככה תקלו על חייכם

כוונת המשתמש

כוונת המשתמש – Search Intent

כוונת המשתמש – search intent SEO הוא דרך להביא לאתר תנועה שלנו באמצעות דירוג גבוה בתוצאות חיפוש. הדרך המסורתית שעובדת לנו עד היום היא לבצע

קמפיינים של אפליקציות

קמפיינים של אפליקציות אם אתם מקדמים אפליקציה, שלכם או של לקוח – גוגל אדס היא בהחלט פלטפורמה ששווה לנסות על מנת לעודד את קהל היעד