חשבון ניהול בגוגל אדס - GOOGLE ADS MANAGER ACCOUNTS

מהו חשבון גוגל אדס?
כל עסק שרוצה לפרסם בגוגל, נדרש להקים חשבון Google Ads. על מנת להקים חשבון מפרסם כזה עבור העסק שלכם,  תצטרכו כתובת אימייל שנמצאת בבעלותכם – כזאת שתישאר שלכם תמיד, ולא כתובת מייל של עובד שיכול לעזוב את העסק והחשבון איתו. נכנסים לגוגל אדס ובתוך כמה דקות ולאחר מילוי מספר שדות – יהיה לכם חשבון גוגל אדס ותוכלו להתחיל לפרסם.
 
מהו חשבון הניהול של Google Ads?
חשבון הניהול של גוגל אדס , שנקרא בעבר MCC (מרכז הלקוחות שלי), מאפשר למנהלי קמפיינים  ניהול של כל חשבונות Google Ads במקום אחד ולמעשה מאפשר ניהול של מספר חשבונות פרסום במקביל.   
 
למה צריך את זה?
על מנת ליעל את עבודתן של סוכנויות שמנהלות מספר לקוחות במקביל, מאפשר גוגל ליצור חשבון ניהול (MCC), לקבל באמצעותו גישה לכל אחד מחשבונות הלקוחות שלכם ולנהל את כולם בצורה נוחה ויעילה.
 חשבון הניהול של גוגל אדס הוא למעשה כלי ניהולי ולא כלי עבודה. ניהול החשבונות עצמם מתנהל באמצעות חשבון הפרסום של הלקוח. חשבון הניהול רק מאפשר לנו גישה נוחה לכל חשבונות הלקוחות.
 
אז מה הדרך הנכונה לעבוד?
על מנת שחשבון הפרסום יהיה בבעלות המפרסם עצמו ולא בבעלות הסוכנות, חשוב להקים למפרסם חשבון פרסום על גבי כתובת ג'ימייל שלו, ולאחר מכן לבקש ממנו גישה לחשבון הניהול שלכם. באותו אופן, במידה והמפרסם יהיה מעוניין לעבור לעבוד עם סוכנות אחרת – הוא יכול לנתק לכם את הגישה.
 
איך מקימים חשבון ניהול?
מחליטים על איזה ג'ימייל "ישב" חשבון הניהול שלכם
ולאחר מילוי כמה שדות יהיה לכם חשבון ניהול שאליו תוכלו לצרף לקוחות.
 
איך נותנים גישה מחשבון גוגל אדס יחיד לחשבון הניהול?
מתוך המסך הראשי של חשבון הניהול שלכם,  לוחצים על כפתור הפלוס הכחול, בוחרים באופציה של "קישור חשבון קיים", מזינים את מספר החשבון של הלקוח שלכם ומאשרים.
כעת עליכם לגשת לחשבון הפרסום של הלקוח, להיכנס באמצעות מפתח הכלים ל "גישה לחשבון", לעבור ללשונית "מנהלים" ולאשר את הבקשה.
 
חיבור לקוחות לחשבון ניהול בגוגל אדס