ניהול קמפיינים בגוגל אדס Google Ads

מקימה ומנהלת קמפיינים בגוגל משנת 2014, מלווה מגוון גדול של חברות מתחומים שונים בתעשייה ובתקציבים והיקפים שונים.

מרצה בקורסי ניהול קמפיינים בגוגל במכללת ג’ון ברייס.

מוסמכת גוגל לניהול קמפיינים ובעלת תג google partner

קליק לצפייה בעמוד הסוכנות שלנו ב Google Partner

מלמידה מקיפה של צרכי העסק, דרך הגדרת יעדים ומסגרת תקציב ועד להקמת החשבון ויצירת קמפיינים – אני אתכם. 

זה לא נעצר שם – אנחנו ממשיכים בניתוח התוצאות ובאופטימיזציה של הקמפיין כל הזמן, מבדיקת דף הנחיתה ועד לסקירת הנתונים והשוואה לתוצאות הרצויות. אני עוקבת אחרי השינויים במערכת ושמחה לגלות כל פיצ’ר קטן חדש במערכת שיכול להתאים לכם.

כל קמפיין מנוהל מתוך ניסיון רב שנים ולמידה של הכלים המתקדמים ביותר בתחום, הקפדה על כל הפרטים הקטנים וראייה רחבה של התהליך – מדיוק הקריאייטיב ועד ניתוח התוצאות.

התהליך כולל ניתוח יסודי של צרכי העסק ברמה השיווקית וברמת התוצאות בשטח, תוך קביעת יעדים ובניית אסטרטגייה מקיפה שתוביל להשגתם.

במהלך הקמפיין, אני שם עם היד על הדופק כדי לבצע אופטימיזציה ולהפחית את העלויות, תוך בדיקת התוצאות כל הזמן – לאורך כל הדרך.

לצד בניית הקמפיין עצמו, אני מלווה את תהליך בניית עמוד הנחיתה או האתר, ביצוע בדיקות וניסוי על עמודים בנוסחים ועיצובים שונים וטיוב כל התהליכים כדי להביא לתוצאות מעולות.

למי זה מתאים ?

מערכת הפרסום של google מציעה מגוון עצום ומרתק של פתרונות שיווקיים עבור כל סוגי העסקים, קטנים כגדולים, דיגיטליים, אינטרנטיים, חנויות, נותני שירות ועוד. עבור כולם ניתן לתפור פתרונות אפקטיביים לקידום מכירות, מיתוג, חשיפה ועוד. ברוב המקרים, קשה לדעת מראש האם פרסום ממומן בגוגל הוא אפיק שיווק יעיל עבור העסק לכם, ולכן בדר”כ אנחנו מציעים לבצע פיילוט בתקציב מדיה לא גבוה, על מנת לבדוק היתכנות. 

במהלך השנים קידמנו ועדיין מקדמים באמצעות פרסום ממומן בגוגל מגוון עצום של עסקים – חברות B2B נותני שירותים, מסעדות ובתי קפה, חדרי כושר, חנויות וירטואליות, עסקים בתחום הפארם, תיירות, ריהוט, מטבחים, אתרי תוכן גדולים ועוד רבים. 

מה כולל השירות ?

  • ניתוח יסודי של צורכי העסק ברמה השיווקית ובתחום המכירות
  • קביעת יעדים ומדדי הצלחה (KPI)
  • הקמת תשתית מדידה שתאפשר לנו לבחון את הצלחת הפעילות
  • הקמת קמפיינים (מסעות פרסום) במדיות הרלבנטית – רשת החיפוש, רשת המדיה, יוטיוב, ג’ימייל ועוד
  • ניהול הקמפיינים תוך ביצוע אופטימיזציה לצורך הפחתת עלויות וקבלת מקסימום פניות מלקוחות פוטנציאליים
  • עדכונים ושינויים בדפי הנחיתה, ביצוע ניסויים על גרסאות שונות (AB TEST) על מנת לבדוק מה עובד טוב יותר
  • דיווח מפורט וברור באמצעות Google Data Studio
  • מבטיחים לשמור עליכם ועל הכסף שלכם – לא ניתן לכם לזרוק כסף לפח. אנחנו בצד שלכם ולא בצד של המדיה.

ואם אין לי דף נחיתה?

אם אין לכם אתר או דף נחיתה – נשמח להציע פתרון איכותי במחיר סביר ביותר גם בתחום זה. אנחנו עובדים עם מערכת דפי הנחיתה פייג’ויז ובונים דפי נחיתה גם באמצעות וורדפרס – אלמנטור. הדפים שלנו תמיד מותאמים למובייל (טוב, זה ברור) והם לוקחים בחשבון את מסע הלקוח מרגע הבירור ועד החלטת הקנייה. אנחנו מנסים להוביל את הלקוח הפוטנציאלי לנקודה ההמרה – כלומר ליצירת הקשר עמכם בדרך שתבחרו. אנו עובדים עם מעצבים מקצועיים ויוצרים עמודי נחיתה איכותים, יפים וממירים. נתחיל את הדרך עם דף הנחיתה שיצרנו ונבצע במהלך הדרך שינויים והתאמות בהתאם לתוצאות.

עדיין מתלבטים?

צרו עמנו קשר, נחשוב יחד האם פרסום בגוגל הוא האפיק השיווקי הנכון לעסק שלכם ונשתדל גם להשיג עבורכם שובר מתנה של גוגל בסך 300 ש”ח בהתאם למדיניות גוגל

ליאת לנג