הפתרונות שאני מציעה

ניהול קמפיינים בגוגל:

מקימה ומנהלת קמפיינים בגוגל משנת 2014, חברות ותקציבים בשלל תחומים והיקפים. 

מרצה בקורסי ניהול קמפיינים בגוגל במכללת ג'ון ברייס.

מוסמכת גוגל לניהול קמפיינים ובעלת תג google partner

 

מלמידה מקיפה של צרכי העסק, דרך הגדרת יעדים ומסגרת תקציב ועד להקמת החשבון ויצירת קמפיינים – אני אתכם. אני בעלת תג גוגל פרטנרס ומוסמכת במספר תחומים כולל גוגל אנליטיקס.

זה לא נעצר שם – אנחנו ממשיכים בניתוח התוצאות ובאופטימיזציה של הקמפיין כל הזמן, מבדיקת דף הנחיתה ועד לסקירת הנתונים והשוואה לתוצאות הרצויות. אני עוקבת אחרי השינויים במערכת ושמחה לגלות כל פיצ'ר קטן חדש במערכת שיכול להתאים לכם.



השירות ניתן לחברות, בעלי עסקים וארגונים בעלי תקציבי פרסומים קטנים, בינוניים וגדולים.

כל קמפיין מנוהל מתוך ניסיון רב שנים ולמידה של הכלים המתקדמים ביותר בתחום, הקפדה על כל הפרטים הקטנים וראייה רחבה של התהליך – מדיוק הקריאייטיב ועד ניתוח התוצאות.

התהליך כולל ניתוח יסודי של צרכי העסק ברמה השיווקית וברמת התוצאות בשטח, תוך קביעת יעדים ובניית אסטרטגייה מקיפה שתוביל להשגתם.

במהלך הקמפיין, אני שם עם היד על הדופק כדי לבצע אופטימיזציה ולהפחית את העלויות, תוך בדיקת התוצאות כל הזמן – לאורך כל הדרך.

לצד בניית הקמפיין עצמו, אני מלווה את תהליך בניית עמוד הנחיתה או האתר, ביצוע בדיקות וניסוי על עמודים בנוסחים ועיצובים שונים וטיוב כל התהליכים כדי להביא לתוצאות מעולות.

אופטמיזציה למנועי חיפוש:

קידום אורגני עבורי הוא תהליך שכולל הרבה מאד חוטים שנקשרים ומתחברים זה לזה. בעיניי, זהו תהליך הוליסטי בו כל החוטים צריכים להיות בשליטה, אנחנו מושכים ומנתבים אותם תוך כדי תנועה ביחד – כמכלול. 

הכל מתחיל בלבדוק מה העסק צריך – האם הוא זקוק לקידום אורגני ובאיזו רמה? האם התוצאות הדרושות ריאליות? ומה האסטרטגייה הנכונה? קידום אורגני בעיני הוא טווח – יש עסקים שזקוקים לקידום מאסיבי לאורך שנים, יש כאלה שזקוקים להתחיל של רבעון או שניים רק לצורך שיפור ודיוק, ויש כאלה שבכלל אמליץ להם לעבוד במודל של הדרכות אישיות.

משלב בניית אסטרטגיית התוכן ועד האופטימיזציה של האתר, אני שם כדי ללוות אתכם בקידום אורגני של העסק. במסגרת תהליך הקידום האורגני, אני בונה אסטרטגיה שלמה המתבססת על שנים של ניסיון בתחום ועבודה בשטח עם אתרי תוכן גדולים, חנויות איקומרס מובילות ואתרי עסקים פרטיים – גדולים עד קטנים.

לצד אופטימיזציה של האתר ובניית אסטרטגיה מקיפה לקידומו, אני בוחנת את התוצאות ויוצרת מחקר מפוקח דרך גוגל אנליטיקס, על כל האינפורמציה שהוא מספק. אני מלווה את העסק לאורך זמן, גם לאחר שמתקבלות התוצאות – על מנת לנתח, להטיב ולשכלל כל הזמן את תהליך הקידום האורגני.

ליווי תהליכי בניית אתרים בוורדפרס:

הממשק הכמעט בלתי מוגבל של וורדפרס גרם לי להתאהב בו מתחילת הדרך ובכל פעם מחדש אני לומדת עוד אפשרות ועוד יישום חדש. אני מלווה בתהליך בניית האתר, כחלק מאסטרטגיית הקידום של העסק, אבל אני לא מגדירה את עצמי כ"חברה לבניית אתרים".  אני מדריכה, מלמדת ומחדדת את העקרונות שעליהם בנויים אתרים מצליחים ומספקת תהליכי הכנה לקידום אורגני תוך כדי בניית האתר.

בנוסף, אני מלווה לקוחות העובדים מול חברה לבניית אתרים ובונה את מערך ה-SEO תוך כדי בניית האתר. לאחר השקת האתר, אני מתחזקת את האתר בהעלאת תכנים וקידומם ואחראית על הקידום האורגני והממומן לאורך הדרך.

לינק לכתבה בנושא מקדמות אתרים שכדאי לכם להכיר

לינק לראיון עם ג'ון מולר שבו הוצגה לו בין היתר שאלה שאני שאלתי

קליק לצפייה באתרים שבניתי לאחרונה.