נעים להכיר

אני ליאת ואני עוסקת בשיווק דיגיטלי עם דגש על קידום במנועי חיפוש (SEM), מרצה ומלווה עסקים ביצירת אסטרטגיית השיווק שלהם בדיגיטל.

אני נמצאת שם בכל התהליכים המעניינים – מהקמת קמפיינים של קידום ממומן דרך קידום אורגני ושדרוג אתר האינטרנט ועד למציאת כלים הנכונים לכל עסק, שעוזרים להגיע לקהל הנכון ולגרוף הצלחות.

התחלתי את דרכי בחברת אינטרנט זהב (אני מרשה לעצמי להגיד שאני מהחלוצים של התעשייה), שם עבדתי בתפקידי ניהול בכירים ולמדתי את היסודות של שיווק באינטרנט, תוכן, טכנולוגיה, מסחר מקוון ועוד. במקביל למדתי ל-MBA באוניברסיטת בר אילן, לאחר שהשלמתי לימודי תואר שני במדיניות ציבורית, מנהל ומשפט באוניברסיטה העברית בירושלים.

למדתי קידום אתרים במכללת ג'ון ברייס, תוך שאני צוללת במקביל לתוך עולמות ה-Google Ads ו-Google Analytics. במקביל חידדתי ולמדתי במסגרת קורסי WordPress על הדרכים לקדם אתר ולהפוך אותו למוביל בתחומו, חשוף ומבוקש.

במהלך השנים ליוויתי ואני עדיין מלווה חברות ועסקים (בכל מיני גדלים) בדרך למקומות גבוהים במנוע החיפוש של Google, מסייעת בתהליכי בניית אתרים והפיכתם לזירה עסקית מצליחה ובבניית אסטרטגיות מוצלחות לקידום. 

אני אוהבת לייצר הצלחות.

אני מגלה בכל פעם מחדש עד כמה אני אוהבת לפגוש לקוחות חדשים, לשבת ולחקור, להתעמק בתהליכים שהופכים את העסק שלהם למוצלח, ששופכים אור על הפוטנציאל. אחר כך להתיישב,  לבנות את האסטרטגייה, להתוות דרך ולהיות שם כדי לדייק תהליכים ולהגיע לתוצאות.

אני אוהבת ללמד.

לצד ליווי של חברות, ארגונים ובעלי עסקים בתהליכי קידום אורגני וממומן אני מעבירה את הידע שלי הלאה – ונהנית מכל רגע. אני גאה להיות חלק מצוות המרצים של קורס קידום האתרים של seo simple ומכללת ג'ון ברייס, אני יועצת מטעם מעו"ף ומלמדת היום במקומות שונים – מלמדת לעיתים קורסים שלמים של פרסום בגוגל, ולעיתים רק מעבירה סדנאות של יום אחד בארגונית שעוברים תהליכים של טרנספורמציה דיגיטלית. 

אני אוהבת ללמוד.

יש משהו בעולם האינטרנט שמאפשר לך ללמוד בלי הפסקה, עוד כלי ועוד כלי, עוד הזדמנות להתפתחות אישית ועסקית, עוד רעיון חדש שניצת, עוד תהליך אסטרטגי מבריק או מהלך חכם. אני מקפידה להיות שם ראשונה, להתעדכן בכל מה שחדש ולאמץ כמה שיותר טכנולוגיות חדשות. 

החיבור עם עסקים ויזמים שרואים בטכנולוגיה הזו קרקע לרעיונות חדשים, האפשרות ללמוד ולהתפתח בתחום הזה שלא מפסיק להתעדכן ולמצוא עוד משאבים וכלים שעוזרים ללקוחות שלי להגיע למטרות שלהם – כל אלו מעניקים לי סיפוק גדול בכל יום. 

אני כאן כדי להראות לכם ששיווק דיגיטלי זה כיף, והכי חשוב – נותן עבודה! 

יש בו רבדים של שיווק, עיצוב, טכנולוגיה ואפילו פסיכולוגיה, וזה מה שהופך אותו לייחודי ומעניין כל כך. תחום השיווק הדיגיטלי משתנה ללא הרף ומחייב אותנו להקפיד להישאר מעודכנים ובעניינים. הוא מפגיש אותנו מידי יום עם מצבים שעדיין לא פגשנו וזאת כבר התמכרות של ממש.

לכל עסק ולכל ארגון יש צרכים ייחודיים משלו ויחד נתפור את עבורכם את המענה המדויק לצרכים שלכם. אתם תהיו שותפים מלאים לתהליך, כי אני מאמינה שזהו תנאי הכרחי להצלחה. אתם מכירים את העסק שלכם הכי טוב ואני אדאג להוציא מכם את המידע הדרוש וגם את האווירה הנכונה לכם.

אני מקפידה להיות זמינה עבורכם ותמיד דואגת שתהיו מעודכנים בתהליך ובתוצאות, כך שנוכל להגיב מהר ולשנות תוך כדי תנועה.

עם הזמן תלמדו ששיווק דיגיטלי זה כיף!
מוזמנים ליצור איתי קשר 🙂

ליאת לנג